قتل زن آرایشگر بخاطر پول

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

موضوعات

اخبار

اخبار سیاسی و اجتماعی

اخبار گوناگون

اخبار ورزشی

اخبار حوادث

اخبار فرهنگی و هنری

اخبار علمی و آموزشی

اخبار اقتصادی و بازرگانی

وبگردی

سرگرمی

فال و طالع بینی

مطالب طنز و خنده دار

معما و تست هوش

خواندنی و دیدنی

دنیای بازیگران

ترول

پ ن پ

ورزشی

زیبایی اندام

درمان با ورزش

ورزش عمومی

تاریخچه رشته های ورزشی

معرفی ورزشکاران

فوتبال

والیبال

کشتی

بسکتبال

گالری تصاویر

عکس های خنده دار

عکس های عاشقانه

عکس های جالب و دیدنی

عکس های طبیعت

عکس های خوانندگان

عکس های حیوانات

عکس های سه بعدی

عکس های وسایل نقلیه

عکس های بازیگران

والپیپر

کارت پستال

کاریکاتور

تصاویر ویژه روز

اس ام اس SMS

اس ام اس مناسبتی

اس ام اس انگلیسی

اس ام اس تبریک

اس ام اس تسلیت

اس ام اس سرکاری

اس ام اس طنز و خنده دار

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس فصل ها

اس ام اس فوتبالی

اس ام اس اقوام ایرانی

اس ام اس متفرقه

اس ام اس شب یلدا

اس ام اس ماه محرم

اس ام اس عید غدیر

اس ام اس عید قربان

اس ام اس عید نوروز

اس ام اس ماه رمضان

اس ام اس میلاد امام زمان

اس ام اس روز پدر

اس ام اس روز مادر

اس ام اس روز معلم

اس ام اس چهارشنبه سوری

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس فلسفی

پزشکی سلامت

بیماری ها و راه های درمان

پیشگیری بهتر از درمان

داروهای گیاهی و طب سنتی

بهداشت بانوان

تغذیه سالم

بهداشت کودکان

رژیم درمانی

ورزش درمانی

ایدز و اعتیاد

بهداشت فردی

ادبیات

عاشقانه

داستان

شعر و مشاعره

ضرب المثل

اسرار خانه داری

تزئینات عقد و عروسی

نظافت

نکات مهم آشپزی

هنر در منزل

نگه داری مواد غذایی

مهارت های زندگی

متفرقه

دنیای مد و زیبایی

لباس و کیف و کفش

دکوراسیون و چیدمان

مد و مدگرایی

طلا و جواهرات

اخبار مد و ستاره ها

روانشناسی

مشاوره خانواده

تست روانشناسی

روانشناسی زناشویی

روانشناسی کودکان

برای زندگی بهتر

والدین موفق

فرزندان و امتحانات

آرایش و زیبایی

لوازم آرایشی

آرایش صورت

آرایش مو

سلامت پوست

سلامت مو

گردشگری ایران و جهان

مکان های تفریحی ایران

مکان های تاریخی ایران

مکان های زیارتی ایران و جهان

عجایب گردشگری

مکان های تفریحی جهان

مکان های تاریخی جهان

سفرنامه

زناشویی

دانستنیهای قبل از ازدواج

دانستنیهای عقد و بعد از ازدواج

دانستنیهای جنسی

بارداری و زایمان

رازهای موفقیت

کوچه پس کوچه های تفاهم

دوران سالمندی

آشپزی و تغذیه

آموزش انواع غذاها

آموزش شیرینی پزی

آموزش انواع مربا و ترشیجات

خواص مواد غذایی

نکات مهم آشپزی

کودکان و والدین

سرگرمی کودکان

تعلیم و تربیت

خلاقیت در کودکان

بیماری های شایع کودکان

شعر و قصه کودکان

رفتار های کودکی تا نوجوانی

تغذیه کودک

روانشناسی کودکان

بچه های سالم

بهداشت مادر و کودک

دانستنی های نوزادان

فرهنگ و هنر

آهنگ(مجاز) و متن

فرهنگ زندگی

هنر و هنرمند

تاریخ و تمدن

هنرهای دستی

فرش و گلیم

نمایشگاه ها در ایران و جهان

دنیای بازیگران

دنیای خوانندگان

مناسبت های روز

مذهبی

کتابخانه مذهبی

زندگینامه بزرگان دین

اصول و فروع دین

داروخانه معنوی

احادیث و سخن بزرگان

اعمال مستحب

آرامش سبز

احکام دین

سایرین در دین

کامپیوتر و اینترنت

اخبار تکنولوژی

گرافیک

سخت افزار

نرم افزار

ترفندهای ویندوز

برنامه نویسی

آموزش

متفرقه

جاوا اسکریپت

علمی

زندگینامه شعرا و دانشمندان ? چرا و چگونه

گزارشهای علمی

گیاهان،حیوانات،آبزیان

آیا می دانید؟؟؟

نوآوری و کشفیات علمی

معرفی رشته ها و مشاغل

دانلود

موزیک های ایرانی

نرم افزار

بازی کامپیوتر

بازی موبایل

نرم افزار موبایل

فیلم و سریال ایرانی

رمان

رمان اگرچه اجبار بود

رمان ته دیگمو پس بده

رمان جدال پر تمنا

رمان قرار نبود

رمان باورم کن

قتل زن آرایشگر بخاطر پول
قتل زن آرایشگر بخاطر پول
قتل زن آرایشگر بخاطر پول

یک مرد جوان که به جرم کشتن زن آرایشگر و دزدیدن ۴۰ میلیارد ریال از خانه‌اش بازداشت شده است دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.به گزارش فرهیختگان، بامداد هجدهم آبان ۱۳۸۹ تلفن کلانتری ۱۰۲ پاسداران تهران به صدا درآمد و به افسر نگهبان خبر رسید از محل زندگی زن ۵۵ ساله‌ای به نام «ناهید» بوی تعفن به مشام می‌رسد. ماموران وقتی قدم به ساختمان گذاشتند با پیکر «ناهید» روبه‌رو شدند و ماجرا را با کشیک

وقت دادسرای امور جنایی در میان گذاشتند. شواهد نشان می‌داد دزد یا دزدان پس از کشتن زن ثروتمند به گاوصندوقش دستبرد زده و بی‌سروصدا گریخته بودند.



با روشن شدن این موضوع، پرونده در اختیار افسران دایره دهم اداره آگاهی مرکز قرار گرفت و رسیدگی تخصصی آغاز شد. کارآگاهان در نخستین گام از تحقیق میدانی دریافتند «ناهید» آرایشگر بین‌المللی بود و شش ماه از سال را در ژاپن کار می‌کرد.پلیس پس از بررسی پرینت تلفن «ناهید» به مرد ۳۰ ساله‌ای به نام «علی- د» مشکوک شد و وی را دستگیر کرد.



«علی- د» در بازجویی مقدماتی، خود را بی‌گناه خواند اما وقتی با مدرک‌های دادگاه‌پسند روبه‌رو شد، گفت: از سال‌ها پیش «ناهید» را می‌شناختم و به خانه‌اش رفت و آمد داشتم. «ناهید» قول داده بود اگر ازدواج کنم و زنم را به خانه او ببرم هدیه ارزشمندی به ما می‌دهد. من هم پس از ازدواج، به همراه زن ۱۹ ساله‌ام «فاطمه- گ» به خانه زن ثروتمند رفتم.



«علی- د» اضافه کرد: در میهمانی پاگشا از «ناهید» خواستم تا هدیه ازدواجم را بدهد اما او که اسیر وسوسه شیطانی شده بود درخواست بی‌شرمانه‌ای مطرح کرد. در آن بین با شمعدان بر سر «ناهید» زدم و او را خفه کردم. من و همسرم طلاهای «ناهید» را دزدیدیم اما نتوانستیم در گاوصندوق را باز کنیم. همان موقع سراغ خدمتکار «ناهید» به نام «محمدحسن- ج » رفتم و از او خواستم در باز کردن گاوصندوق کمکم کند. به این ترتیب در گاوصندوق را در خانه اعیانی باز کردیم و با چهار میلیارد تومان پول و تراول‌چک روبه‌رو شدیم. پس از تقسیم پول‌ها فرار کردیم و....



به دنبال اعتراف‌های این مرد «فاطمه» و «محمدحسن» نیز دستگیر شدند و رسیدگی به ماجرا به مرحله تازه‌تری رسید. «علی» در ادامه بازجویی‌ها اظهار داشت: طبق نقشه‌ای از پیش طراحی شده به خانه زن آرایشگر رفتم. سپس چندین قرص خواب‌آور در شربت ریختم و لیوان را به «ناهید» تعارف کردم. وقتی «ناهید» به خواب عمیق رفت کمدش را برای یافتن پول و طلا، زیر و رو کردم. در آن بین «ناهید» بیدار شد و داد و فریاد راه انداخت. من هم از ترسم او را خفه کردم.



به دنبال بازسازی صحنه جرم، کیفرخواست صادر و به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در نخستین نشست رسیدگی به این پرونده که بیست و سوم مهر ۱۳۹۱ به ریاست قاضی «اصغرعبداللهی» تشکیل شد، ابتدا نماینده وقت دادستان تهران کیفرخواست را خواند.


«ذبیح‌زاده» اظهار داشت: با توجه به مدرک‌های موجود برای «علی» اشد مجازات می‌خواهم. همچنین برای «فاطمه» به جرم معاونت در جنایت و برای «محمدحسن» به خاطر مشارکت در دستبرد میلیاردی تقاضای تعیین کیفردارم.نوبت دفاع به «علی» که رسید آدمکشی را گردن گرفت: «چون از رفتار ناهید عصبانی شده بودم او را خفه کردم.»


«فاطمه» اما معاونت در جنایت را انکار کرد: «شوهرم به من گفته بود از ناهید، پول طلب دارد. به همین خاطر به خانه زن ثروتمند رفتیم. من گوشه اتاق سرگرم مصرف شیشه بودم که متوجه درگیری ناهید و شوهرم شدم. زمانی به خودم آمدم که علی، روسری را دور گردن ناهید پیچیده بود. باور کنید من فقط دست‌های زن ثروتمند را با پارچه بستم.»


«محمدحسن» نیز خود را بی‌گناه خواند و مشارکت در دستبرد میلیاردی را انکار کرد. در پایان آن نشست، هیات قضایی با اعلام تنفس وارد شور شد و «فاطمه» را برای بررسی وضعیت روانش به پزشکی قانونی معرفی کرد. پزشکی قانونی پس از بررسی‌های تخصصی تایید کرد «فاطمه» بیمار روانی نیست. بر همین اساس، دیروز زن و شوهر جوان و «محمدحسن» برای دومین بار در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری پایتخت پای میز محاکمه ایستادند.در تازه‌ترین نشست رسیدگی به این ماجرا که به ریاست قاضی «اصغر عبداللهی» و با حضور چهار مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان تهران، کیفرخواست را خواند.


سپس «علی» در جایگاه ویژه ایستاد و ادعای تازه‌ای مطرح کرد: زمانی که فهمیدم ناهید به همسرم حسادت می‌کند از زن ثروتمند خواستم طلب ۱۵ میلیون تومانی‌ام را بدهد و دیگر با من تماس نگیرد. ناهید به جای پول نقد به من طلا داد. صبح روز بعد وقتی به طلافروشی رفتم متوجه شدم زیورآلات بدلی است. به همین دلیل عصبانی شدم و با ناهید تماس گرفتم. زن آرایشگر در حالی که می‌خندید گفت سربه سرم گذاشته است.

وی ادامه داد: شبی که برای میهمانی پاگشایی به خانه «ناهید» رفتیم او با حرف‌هایش اعصابم را به هم ریخت. «ناهید» می‌خواست آبروریزی کند که از کوره در رفتم و با شمعدان به سرش کوبیدم.قاضی: چرا قرص‌های خواب‌آور را در شربت «ناهید» ریخته بودی؟

علی: «ناهید» با دیدن همسرم عصبانی شده بود. برای اینکه او را آرام کنم چند قرص خواب آور داخل شربت ریختم. باور کنید اما دستی در سرقت چهار میلیارد تومانی نداشتم. تحت فشار روانی، دزدی را گردن گرفته بودم. شک ندارم «محمدحسن» پس از اطمینان از قتل «ناهید» گاوصندوقش را خالی کرده بود.

همچنین «فاطمه» و «محمدحسن» در دفاع از خود همان حرف‌های پیشین را تکرار کردند و «علی» را قاتل «ناهید» خواندند.در پایان این نشست، هیات قضایی با اعلام تنفس وارد شور شد تا رای صادر کند.

موضوع: اخبار,اخبار حوادث,

نویسنده:

تاریخ: جمعه 24 خرداد 1392 ساعت:

نظرات(0)

تعداد بازديد : 442

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 762
کل نظرات : 23
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا : 91
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 186
بازدید دیروز : 251
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 13
آي پي امروز : 108
آي پي ديروز : 130
بازدید هفته : 1,351
بازدید ماه : 10,274
بازدید سال : 95,926
بازدید کلی : 1,892,748
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.145.64.235
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد